შეფასების რუბრიკა

ტექსტთან მუშაობა-თემა ჯვაროსნული ლაშქრობები.  ჯვაროსნული ომებისა და ქრისტიანულ და მუსლიმურ სამყაროებს შორის შუა საუკუნეებში არსებული წინააღმდეგობები
1.    რა გახდა ჯვაროსნული ომების მიზეზები?
2.    რატომ გახდა კათოლიკური ეკლესია ჯვაროსნული ლაშქრობების ორგანიზატორი?
3.    რისი ამოცნობა შეიძლება ურბან II წარმოთქმულ სიტყვაში?
4.    რა შედეგებით დასრულდა ჯვაროსნული ლაშქრობები?

ამოიცნობს პრობლემას და მსჯელობს მის ირგვლივ
2

გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს: საუბრობს ტესტში გამოთქმული ჰიპოთეზის შესახებ და იყენებს ვარაუდის გამომხატველ კონსტრუქციებს, იცავს საკუთარ არგუმენტებს
4

იყენებს სქემებს, დიაგრამებს,აზრობრივ რუკებს იდეების გასააზრებლად და დასამუშავებლად
1

ამოიწერს უცხო სიტყვებს(ქმნის სქოლიოებს)  და თარიღებს (აკეთებს დროის ხაზს) უცნობ ინფორმაციას შემდგომში განმარტებისა და დასამუშავებლად
2



ამახვილებს ყურადღებას ამოსავლეთის ზეგავლენის გაზრდას ევროპაში






კრიტერიუმები
მინიმალური
საშუალოზე დაბალი
საშუალოზე მაღალი
მაქსიმალური

1-2
3-5
6-7
8-10
საშინაო დავალება
 არ ასრულებს საშინაო დავალებას
 იშვიათად ასრულებს საშინაო დავალებას
 ხშირად და კარგად აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
 ყოველთვის კარგად აქვს საშინაო დავალება შესრულებული
საკლასო დავალება
 არ ასრულებს საკლასო დავალებას
 იშვიათად ასრულებს საკლასო დავალებას
 ხშირად ერთვება საკლასო დავალების შესრულების პროცესში და თან საკმაოდ კარგად
 ყოველთვის ჩართულია საკლასო დავალების შესრულების პროცესში
პრეზენტაცია
 არ იღებს მონაწილეობას პრეზენტაციის წარდგენაში
 ნაკლებად ერთვება პრეზენტაციის მომზადებაში
 კარგად წარადგენს საპრეზენტაციო თემას
 საინტერესოდ წარადგენს შესრულებულ თემას,მსჯელობს დამაჯერებლად. აქვს კითხვებზე არგუმენტირებული პასუხები
ჯგუფური მუშაობა
 ვერ მონაწილეობს ჯგუფური მუშაობის პროცესში
 საკმაოდ კარგად ერთვება ჯგუფური მუშაობის პროცესში
 კარგად არის ჩართული ჯგუფურ მუშაობაში
 ჯგუფური მუშაობის პროცესში აქტიურად იღებს მონაწილეობა

No comments:

Post a Comment